Zaino Yoome Sling con porta USB di ricarica Borsa tracolla resistente all'acqua all'aperto spalla pacchetto petto crossbody per le donne uomini ragazze ragazzi viaggio Daypack - nero

Colore:Nero
Advantages: USB Charging Port Connect with your own power bank.You can charging your phone whenever and wherever you are. even if you are walking or running outdoor. Luminous Bar It can make drivers see you in the night. keep you safe. Earphone Hole You can put the earphone wire through the hole easily and listen to music at anytime or anywhere. Card Pocket on Strap You can get to your card convenient when you need it. Mesh Pocket There is a bag-wide mesh pocket on the backside. you can keep important things like passport or phone in it. and it will be really safe for things kept in backside. Padded Back and Shoulder Strap The shoulder strap and backside are both padded to lift pressure for your body. Inner Structure There is one big compartment which can fit your water bottle .umbrella. books; two pockets on the backside. one is a zipper pocket can place your phone. another bigger one is an open-ended pocket with elastic band on the top edge which can place your smaller stuffs. On the front side. one big open-ended pocket to place your tablet in it.
USB esterna con cavo di ricarica integrato. design antifurto. E questa borsa non include una batteria. è necessario un power bank per caricarla.
Dimensioni: 19 * 7 * 33 CM. Il marsupio può contenere un laptop fino a 7.9 e può essere trasportato con la maniglia o la tracolla regolabile.
Progettato per il comfort: realizzato in tessuto di nylon idrorepellente. leggero. senza collo. schiena e spalle più doloranti come con uno zaino! Il cinturino imbottito e traspirante dal design ergonomico ti fa dimenticare che stai indossando questa borsa.
Ultraconfortevole sulla schiena e sul petto. Può funzionare come una borsa a tracolla singola / borsa a tracolla. o una borsa a tracolla per l'uso.
Quando lo userai Questo zaino è perfetto come zaino da uomo / donna per viaggiare. una borsa da scuola a scuola. uno zaino di tutti i giorni per l'uso quotidiano